V tomto článku naleznete přehled servisních možností, postupy při reklamacích a kontaktní údaje na náš servisní tým. Záruční i pozáruční servis všech značek z našeho portfolia pro území České a Slovenské republiky zajišťuje:
Jak postupovat při záruční reklamaci?
V případě záruční reklamace nám prosím pošlete e-mail na adresu servis@avintegra.sk a uveďte tyto informace:
- modelové označení zařízení
- výrobní číslo zařízení
- podrobný popis závady
- kopii dokladu o koupi s čitelným datem prodeje
Do 48 hodin vás budeme kontaktovat. Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, zajistíme bezplatný odvoz výrobku do servisu. Diagnostika proběhne do 5 pracovních dnů a následně vás informujeme o řešení.
Jak postupovat při záruční reklamaci?
V případě pozáruční opravy nám prosím pošlete e-mail na adresu servis@avintegra.sk a uveďte tyto informace:
- modelové označení zařízení
- výrobní číslo zařízení
- podrobný popis závady
Do 5 pracovních dnů se vám ozveme a navrhneme další postup (např. odvoz zařízení na diagnostiku). Cenovou nabídku opravy dostanete do 7 pracovních dnů od přijetí zařízení k nám do servisu. Po jejím schválení realizujeme opravu – obvykle do 30 dnů.
Kontaktujte nás
Pokud je to možné, preferujeme kontaktování e-mailem na adrese servis@avintegra.sk
V opravdu urgentních případech prosím volejte servisní linku +421 903 704 700, kde jsme k dispozici každý pracovní den od 8:30 do 16:30.